• Sağlık hizmeti kalitesini ve güvenliğini sağlamak
• Sağlık altyapısının ve teknolojilerinin kapasitesini, kalitesini artırmak ve sürdürülebilirliğini sağlamak
• Merkezimizin enerji verimliliğine yönelik çalışmalar
• Bedensel, zihinsel ve sosyal şartları sebebiyle özel ihtiyacı olan kişilerin uygun sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak
Kurum içi ve kurum dışı mesleki eğitim faaliyetlerini teşvik etmek ve geliştirmek
İSG eğitimlerini tüm personelin almasını sağlamak 2024 için %100.
• Aşının önemi hakkında toplumu bilinçlendirmek
• Obezite ile mücadele hakkında toplumun bilinçlendirilmesi
• 2024 yılı hasta memnuniyet oranını % 90 ve üzerinde tutmak
• Hasta Memnuniyet Anketi Sonucu; Hastanede bekleme süreleri hakkında bilgi edinme oranını % 95 ve üzerinde tutmak
• Hasta Memnuniyet Anketi Sonucu; temizlik oranını % 90 ve üzerinde tutmak
• Hasta Memnuniyet Anket sonucu;
• Hekim seçme oranını % 90 ve üzerinde korumak
• Hasta Memnuniyet Anket sonucu;
• Hekim tarafından hastaya bilgi verme oranını % 80 (tam memnuniyet oranı) ve üzerinde tutmak
• Hasta temas öncesi el hijyeni puanında % 90ıi yakalamak
• Aseptik işlem öncesi el hijyeni puanında % 90’ ı yakalamak
• Vücut sıvılarının bulaşımı sonrası el hijyeni puanında % 80’ i yakalamak
• Hasta temas sonrası el hijyeni puanında % 90’ı yakalamak
• Hasta çevresi temas sonrası puanında % 80’i yakalamak
• Kesici-delici alet yaralanmasını % 1 in altında tutmak
• Kan ve vücut sıvıları ile bulaşmayı % 1 in altında tutmak
• Tıbbi cihaz temininde alınan cihazın kullanımı ve bakımı konusunda kullanıcıya ilk 7 gün içerisinde yetkili tarafından eğitim verilmesini sağlamak
• Oksijen tüplerinin kontrolünün sağlanması
Randevulu hastaların ilk 30 dk içerisinde muayene olma toplam yüzdesinin % 5 ve altında olmasının sağlanması