Kurumsal Amaç ve Hedefler

AMAÇ 1: İnsanlara uygun, etkili, erişebilir ve etkin sağlık hizmeti sunmak

• Sağlık hizmeti kalitesini ve güvenliğini sağlamak
• Sağlık altyapısının ve teknolojilerinin kapasitesini, kalitesini artırmak ve sürdürülebilirliğini sağlamak
• Merkezimizin enerji verimliliğine yönelik çalışmalar
• Bedensel, zihinsel ve sosyal şartları sebebiyle özel ihtiyacı olan kişilerin uygun sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak

AMAÇ 2: Kurumsallaşmayı ve profesyonelleşmeyi sağlamak

Kurum içi ve kurum dışı mesleki eğitim faaliyetlerini teşvik etmek ve geliştirmek

AMAÇ 3: Hastanede güvenli çalışma ortamını sağlamak

İSG eğitimlerini tüm personelin almasını sağlamak 2024 için %100.

AMAÇ 4: Toplumun sağlığının geliştirilmesi için koruyucu hekimlik çalışmalarının ön plana çıkarılması

• Aşının önemi hakkında toplumu bilinçlendirmek
• Obezite ile mücadele hakkında toplumun bilinçlendirilmesi

AMAÇ 5: Hasta memnuniyetini sağlamak

• 2024 yılı hasta memnuniyet oranını % 90 ve üzerinde tutmak
• Hasta Memnuniyet Anketi Sonucu; Hastanede bekleme süreleri hakkında bilgi edinme oranını % 95 ve üzerinde tutmak
• Hasta Memnuniyet Anketi Sonucu; temizlik oranını % 90 ve üzerinde tutmak
• Hasta Memnuniyet Anket sonucu;
• Hekim seçme oranını % 90 ve üzerinde korumak
• Hasta Memnuniyet Anket sonucu;
• Hekim tarafından hastaya bilgi verme oranını % 80 (tam memnuniyet oranı) ve üzerinde tutmak

AMAÇ 6:Hasta ve çalışan sağlığı açısından çapraz enfeksiyonları önlemek adına gerekli tedbirleri almak

• Hasta temas öncesi el hijyeni puanında % 90ıi yakalamak
• Aseptik işlem öncesi el hijyeni puanında % 90’ ı yakalamak
• Vücut sıvılarının bulaşımı sonrası el hijyeni puanında % 80’ i yakalamak

AMAÇ 7: Hasta ve Çalışan Sağlığını korumak adına gerekli tedbirleri almak

• Hasta temas sonrası el hijyeni puanında % 90’ı yakalamak
• Hasta çevresi temas sonrası puanında % 80’i yakalamak
• Kesici-delici alet yaralanmasını % 1 in altında tutmak
• Kan ve vücut sıvıları ile bulaşmayı % 1 in altında tutmak

AMAÇ 8: Tıbbi cihaz ve donanımlarını etkili kullanmak

• Tıbbi cihaz temininde alınan cihazın kullanımı ve bakımı konusunda kullanıcıya ilk 7 gün içerisinde yetkili tarafından eğitim verilmesini sağlamak
• Oksijen tüplerinin kontrolünün sağlanması

AMAÇ 9:Atıkların kontrolünü sağlamak, ayrıştırma, taşıma ve bertarafını sağlamak, maliyeti azalmak

  • Tıbbi atık miktarını aylık ortalama 2500 kg altına indirmek

AMAÇ 10:Hizmetin aksamadan sürdürülebilirliliğini sağlamak

Randevulu hastaların ilk 30 dk içerisinde muayene olma toplam yüzdesinin % 5 ve altında olmasının sağlanması

AMAÇ 11: Sağlıklı bir çalışma yaşamının sağlanması

  • Yıl içerisinde tüm personelin %100’ünün sağlık taramasının yapılmasını sağlamak
  • Çalışanlara Beyaz Kod-Mavi Kod-mobbing-el hijyeni-kişisel koruyucu ekipman kullanımı-kesici delici alet yaralanmaları-iletişim eğitimleri planlamak ve uygulamak